الثلاثاء، 19 أغسطس 2008

BACK

BAAAAAAAAAAAAAAACK
البوست ده ملهوش اي لزمة غير اني بجد عايز اقول للناس اللي سألت عليا شكرااااا شكراااا شكراااا
وبجد وحشتوووووووني
واخص بالذكر ( حنان الشريف ) قطة الصحراء اللذيذة اللي بجد احرجتني بزوقها وذكائها
وكمان عايز اقول لرحاب ( APPY ) ربنا يخليكي للغلابة وبجد سؤالك عليا وانا مش موجود خلاني فرحان اوي
وكمان اللي عايز اقولها شكرا كتير امي الصغيرة واختي الكبيرة ( ام اياد ) سبهللة اللي بجد اول ما شوفت تعليقها كنت حعيط من الفرح
وكمان البنت همس المتغاظة طلعت جدعة اوي وسألت عليا
مش عايز انسي اي حد سواء كان سووو او تامر نبيل او ابراهيم او المهاجر او ملك الكبدة او اي حد سأل عليا خلال الشهرين اللي فاتو بس هو فعلا كانو اصعب شهرين مرو في حياتي بس الحمد لله عدوا خلاص حصل خلالهم حاجات كتير اوي بس للاسف انا كنت بمعزل عن العالم وانشاء الله حرجع تاني وحعمل نيو لوك بس بعد ما اخد فترة نقاها قصيرة
وكل سنة وانتم طيبين بمناسبة شهر رمضان وربنا يكرما ويقدرنا علي الصوم والطاعة خلال الشهر الكريم
اخيرا عايز اقول ان انا بجد عرفت قيمة الحكومة اللي انا ضدها علشان خلتني اعمل مدونة واتعرف علي ناس محترمين وشباب بجد خايف علي بلده ربنا يحميكم
ونلتقي بعد الفاصل

هناك 9 تعليقات:

Alkomi يقول...

welcoooooooooooooooooooooooome baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack

يا باشا نورت

بس ايه انت كنت فين اوعى تكون كنت في زيارة للغربينيات عموما حمد الله على سلامتك

Alkomi يقول...

اه صحيح و عايز اقولك ان انا ملك الكبدة يا باشا بس عشان ماتتلخبطش و ده الاكاونت الجديد بتاعي

Desert cat يقول...

يا اهلا يا اهلا يا تامر نورت الدنيا كلها
لا شكر على واجب ياباشا احنا اخوات ولازم الناس تسال على بعضها
المهم حمد الله على سلامتك من المنفى وويلكم بيك فى اليكس

Empress appy يقول...

لولللللللس حمد لله على سلامتك يا رب تكون كويس وابقى قول فيه ايه بقى اخرك وقلقتنا

عايش... ولكن !!!! يقول...

ويلكم باك
عاوزين بقا رجوع قوى كعادتك

سبهللة يقول...

بقى انت تغيب كل الوقت دة وترجع تقولنا شكرا؟؟
انا مش هاسيبك غير لما اعرف انت كنت فين الشهرين اللى فاتوا دول
عموما الحمد لله انك بخير
والشهور الصعبة عدت
استعد يا حلو للشهور الحلوة اللى جاية رمضان والاعياد
ربنا يبلغنا رمضان كلنا
حمدالله على السلامة

همس يقول...

ايه النور دا كله

بجد بجد فرحت جدا انك رجعت بالسلامه

وان شا اءلله تكون فتره وعدت على خير

وعايزه اشوفك ديما


انا والله افتكرت انك تكون بتصيف عند الحكومة ولا حاجه

الحمد لله انك بخير

وحمدلله على السلامه يا بطل

تحياتى

Desert cat يقول...

لاء يا همس تامر كان بيصيف فى صحارى سيتى :)
... كان بيشرب من مياة الابار الجوفيه يابختك ياعم تامر

tarek momen يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.